Groot feest in Utrecht afgelopen donderdag. Daar werd namelijk bekend gemaakt dat onze longread The Thrill of Sound in samenwerking met Philips Sound / Gibson in de prijzen is gevallen bij de Grand Prix Content Marketing.
Onze bijzondere productie won een prijs in de categorie ‘Beste Online Magazine’. Volgens de jury omdat het eindresultaat met liefde is gemaakt en een ‘schoolvoorbeeld van branded content is’.
#thrillofsound @OKGOnl @PhilipsNL Beste online-mag #gpcm15: longreads van formaat + veel multimediale toepassingen. Knappe productie!
— Grand Prix CM (@GrandPrixCM) November 19, 2015
In de categorie ‘Beste Vernieuwing’ waren we eveneens genomineerd maar grepen we net naast de prijzen. Geen schande, want het prachtige interactieve jaarverslag van UZ Brussel ging er daar met de prijzen vandoor.
Apetrots zijn we op deze mooie prijs, voor een project waar we met zo ontzettend veel plezier en passie aan gewerkt hebben. Nogmaals dank team Philips / Gibson voor deze fantastische opdracht, en de heerlijke taartjes die vandaag werden bezorgd op kantoor. ^-^
Wat cool! Taartjes van @gibson @philipssound @ilonadebok om onze grand prix content marketing te vieren!!! 🎉😄🍰 THANK YOU!! Een foto die is geplaatst door Marjolijn Kamphuis (@marjolijn) op