Op 1 september 2010 opende OKGO. zijn deuren. Als creatief bureau dat zich specialiseert in social media kon dat natuurlijk niet wereldkundig worden gemaakt met een ouderwets persbericht. Daarom bedachten we een online speurtocht naar onze nieuwe website om daarmee in één klap alle vakmedia, reclame- en onlinebureaus van ons nieuwe bedrijf op de hoogte te stellen. Op 1 september bezorgden we 50 warme pizza’s bij de hoofdredacteuren / creatief directeuren van deze bedrijven met daarin slechts één kryptische aanwijzing: ‘Are you missing something? @VitoMancante’.
Slimme speurders zochten deze twitternaam natuurlijk op, en volgden zo een spoor van online kruimels verspreid over Facebook, Flickr, Blogs, Twitter, Youtube, Foursquare en Ustream. Wie alle aanknopingspunten juist interpreteerde belandde uiteindelijk op onze website okgo.nl. Uiteraard berichtten Adformatie,Marketingfacts, Molblog, The Next Web en tal van andere blogs daags na de actie over onze stunt, en maakten we onderstaande making-of video voor wie het allemaal nog een keertje terug wil zien.