Na jarenlang diverse huisstijlen gehanteerd te hebben was één ding voor KPN in 2022 heel duidelijk: het merk wilde graag weer 100% groen uitstralen. Een strategische keuze vanuit marketingperspectief waarbij unieke en sterke brand assets het verschil kunnen maken in campagnes en de gehele customer experience. Maar ook een kleur die het merk na al die jaren nog steeds het beste past: niet voor niets werd KPN al meermaals uitgeroepen tot duurzaamste telecomprovider van Nederland.
Het project ‘GoGreen’ werd zo geboren met als doel: een nieuwe merkstijl voor KPN die vanuit de organisatie zelf moest groeien. Een team van (digital) designers, brand managers, marketing- en online specialisten werkten ruim een jaar aan de uitwerking van de nieuwe huisstijl onder toeziend oog van de Brand Board, die eind 2023 officieel geïntroduceerd werd. OK GO was onderdeel van het projectteam en werkte mee aan de strategie en ontwikkeling van de huisstijl specifiek voor de Zakelijke Markt variërend van EDMs, de zakelijke website, fotografie, video, eBooks, whitepapers, webinars en nog veel meer. Een project om trots op te zijn en een merkstijl die staat als een huis.