Een online magazine
Nieuwssite Numrush lanceert het online magazine Rush. Het magazine richt zich op de impact van innovatie en nieuwe technologie op het dagelijks leven. Het thema van de eerste editie is “de toekomst van het onderwijs”.
Het eerste nummer van Rush magazine werd ontwikkeld in samenwerking met Samsung Nederland, wat graag meer aandacht wil genereren voor Smart Education Hub, een samenwerking tussen bedrijven en onderwijsinstellingen om het basisonderwijs naar een hoger plan te tillen.
Branded content
De redactie had journalistieke vrijheid bij het maken en Samsung nam een deel van de productiekosten voor zijn rekening, aldus Rush. ‘Wij geloven dat dit het businessmodel van de toekomst is voor online uitgeverijen’, aldus Marjolijn Kamphuis, mede-oprichter van Numrush.
‘Wij willen dat onze stukken door zo veel mogelijk mensen gelezen worden en dus bieden we met Numrush een gratis contentplatform rondom technologie voor onze lezers. Het bedrijfsleven zal dit in de toekomst hopelijk steeds vaker mogelijk gaan maken. Ons doel is immers hetzelfde: Zoveel mogelijk lezers bereiken en informeren over de wijze waarop technologie onze maatschappij verandert.
Lees het magazine hier.
Dit artikel verscheen eerder op Adformatie.