OK GO is een online marketing bureau met een eigen media productiehuis. Wij helpen merken met het bereiken van meer klanten door te sturen op website verbetering, performance content marketing, paid (social) mediastrategie, lead generatie en marketing automation. Ook ondersteunen we bij de ontwikkeling van brand awareness campagnes, het verhogen van brand consideration, (branded) content, gated content zoals eBooks of whitepapers, het inrichten van nurture flows of het ontwikkelen van een volledige digitale klantreis en het begeleiden van digitale transformatie trajecten.
Design, Content, Data
Succes voor onze klanten behalen we door te werken op het snijvlak van design, content en data. Een goed design is simpel en geoptimaliseerd voor je klant, en leidt zo tot hogere conversie. Slimme en kwalitatieve content maak je om traffic naar een website, product of dienst te leiden. Bijvoorbeeld vanuit SEO. Ook kan content worden gebruikt voor lead generatie, lead nurturing of in (paid) social advertising. Ook hier staat de klant centraal: Hoe helpen we hem of haar om meer resultaat te behalen met ons product of dienst? Daarnaast kijken we bij alles wat we doen naar de data en performance van elke aanpassing. Van media-inzet tot website: Er is altijd ruimte voor verbetering als je goed naar de data kijkt en stuurt op resultaat.
OK GO werkt voor een breed scala aan klanten en opdrachtgevers. Onze focus ligt op technologie-, connectivity- en mediabedrijven, al maken we zo nu en dan ook zeer succesvolle uitstapjes naar retail, fashion, FMC en overheid.
Media Productie
Naast strategie biedt OK GO een volledig media-productiehuis waarin we content ontwikkelen voor onze klanten. We werken met een brede line-up aan journalisten, (eind)redacteuren, social- & SEO experts, designers en mediamakers. Voor elke productie geldt dat de creativiteit en kwaliteit van hoog niveau zijn. Over elk onderwerp is immers ooit al eens iets geschreven op het web, het gaat erom dat je er het beste stuk van het hele internet van maakt.
Soms winnen we met onze producties mooie vakprijzen, zoals een Grand Prix Content Marketing en nominaties voor een Lovie en Spin Award voor onze longread The Thrill of Sound in samenwerking met Philips. En dat is geweldig. Maar meestal staan we toch vooral met onze poten in de klei, hard werkend aan de best mogelijke lange termijn strategie voor onze klanten. Vinden we net zo leuk. Als we maar kunnen bijdragen aan het leveren van een betere klantervaring online en daarbuiten.
Wil je meer weten over OK GO? Neem dan contact met ons op.
Het begon met pizza
Een creatief online bureau met verstand van social media lanceer je creatief online met social media. Weten hoe wij al voor de officiële lancering van OK GO in 2010 voor de nodige ophef en rumoer zorgden met 75 pizza’s? Bekijk hier de video.